A jornada patriótica galega foi antecedida por numerosos actos organizados polo colectivo antirrepressivo CEIVAR e polas duas principais entidades juvenis independentistas, BRIGA e AMI, que convocárom marchas juvenis pola independência da Galiza na noite do dia 24.   A resposta policial foi brutal nos dous casos: violentas cargas que causárom várias pessoas feridas, incluído o nariz partido de umha porrada a um militante de BRIGA e um importante corte na cabeça de umha militante da mesma organizaçom.
Antes, CEIVAR organizou umha cadeia humana pola liberdade dos presos independentistas na praça da Galiza. 
A marcha da organizaçom juvenil independentista BRIGA partiu às 22 horas da porta Faxeira, com umha coluna de jovens em manifestaçom pola zona nova da capital primeiro, e a continuaçom pola parte histórica compostelana. A intençom era concluir na praça das Pratarias, ao pé da catedral, mas a polícia espanhola, que rodeou a manifestaçom em todo o percurso, bloqueou o acesso numha pequena rua da Compostela medieval.
A negativa das manifestantes a dissolver a marcha foi respondida com um ataque policial partindo da cabeça e do fim da manifestaçom. Numerosas pessoas fôrom contusionadas, algumhas de maneira importante, e duas acabárom no hospital, ambas militantes da organizaçom convocante.
Mais tarde, às 23 horas, tencionava partir a segunda manifestaçom independentista, convocada pola entidade juvenil AMI na praça 8 de Março. Antes de que pudesse iniciar-se a marcha, repetiu-se a cena de violência policial, impedindo o desenvolvimento previsto pola entidade convocante. Sucedêrom-se confrontos entre manifestantes e polícias espanhóis na parte histórica da cidade, sem que chegassem a produzir-se detençons.
Concerto com milhares de pessoas no parque de Belvis 
Como vem sendo tradicional, a noite da véspera do Dia da Pátria contou com um multitudinário concerto organizado por BRIGA num parque próximo do centro de Compostela. Durante o transcurso do mesmo, foi queimada umha bandeira espanhola de grandes proporçons, despregando-se a seguir, no seu lugar, umha gigantesca bandeira da Galiza, entre os aplausos de milhares de pessoas. Tocárom Arenga, Kógito, Kop e Dios ke te crew.
Manifestaçom "contra a crise do capital, soberania nacional"
A mobilizaçom soberanista e de esquerda partiu às 13 horas da porta Faxeira. Além do apoio unánime das organizaçons da fragmentada esquerda independentista e/ou autodeterminista galega (NÓS-UP, MpB, FPG, PCPG, CV e EI), entidades e colectivos sociais diversos participárom na marcha, reclamando umha greve geral nacional e umha saída anticapitalista à crise do capital. A defesa do idioma foi outro dos temas recorrentes nas reivindicaçons.
Depois de percorrer as principais ruas da capital, as centenas de participantes enchêrom a praça do toural, na zona monumental de Compostela, onde Berta Lopes Permui, Charo Lopes e Laura Bugalho se dirigírom às pessoas participantes.
De maneira provocatória, cadeias de polícias bloqueárom durante todo o tempo que durou o acto político os acessos à praça. As e os manifestantes mostrárom um clamoroso repúdio à presença das forças repressivas, que finalmente optárom por nom intervir.
Fôrom lidas adesons de organizaçons bascas, catalás, castelhanas, portuguesas, bretoas, equatorianas e da Coordenadora Continental Bolivariana (CCB).
O acto foi encerrado com o canto colectivo do Hino Nacional Galego. 
As actividades continuárom à tarde no parque de Belvis, com um jantar, jogos para crianças, apresentaçom de livros, desportos e outros eventos.
Dia da Pátria Galega: Mobilizaciones soberanistas y anticapitalistas enfrentan violencia policial en Galiza 
Como cada año desde hay tres, la iniciativa unitária de la izquierda soberanista Causa Galiza convocó la manifestación autodeterminista y anticapitalista polo 25 de Julio, Día de la Patria. 
La jornada patriótica Galega fue antecedida por numerosos actos organizados polo colectivo antirrepressivo CEIVAR y polas dos principales entidades juveniles independentistas, BRIGA y AMI, que convocárom marchas juveniles pola independencia de Galiza en la noche del día 24. La respuesta policial fue brutal en los dous casos: violentas cargas que causárom varias personas heridas, incluido la nariz partida de umha porrada a un militante de BRIGA y un importante corte en la cabeza de umha militante de la misma organización. 
Antes, CEIVAR organizó umha cadena humana pola libertad de los presos independentistas en la plaza de Galiza.
La marcha de la organización juvenil independentista BRIGA partió a la 22 horas de la puerta Faxeira, con umha columna de jóvenes en manifestación pola zona nueva de la capital primero, y la continuación pola parte histórica compostelana. La intención era concluir en la plaza de las Pratarias, al pie de la catedral, pero la policía española, que rodeó la manifestación en todo el recorrido, bloqueó el acceso numha pequeña calle de la Compostela medieval. 
La negativa de las manifestantes a disolver la marcha fue respondida con un ataque policial partiendo de la cabeza y del fin de la manifestación. Numerosas personas fueron contusionadas, algumhas de manera importante, y dos acabárom en el hospital, ambas militantes de la organización convocante. 
Más tarde, a la 23 horas, tencionava partir la segunda manifestación independentista, convocada pola entidad juvenil AMI en la plaza 8 de Marzo. Antes de que pudiera iniciarse la marcha, se repitió la escena de violencia policial, impidiendo el desarrollo previsto pola entidad convocante. Sucedêrom-si enfrentamientos entre manifestantes y policías españoles en la parte histórica de la ciudad, sin que llegaran a producirse detenciones. 
Concierto con miles de personas en el parque de Belvis 
Como viene siendo tradicional, la noche de la víspera del Día de la Patria contó con un multitudinário concierto organizado por BRIGA en un parque próximo al centro de Compostela. Durante el transcurso del mismo, fue quemada umha bandera española de grandes proporciones, desplegándose a continuación, en su lugar, umha gigantesca bandera de Galiza, entre los aplausos de miles de personas. Tocárom Arenga, Kógito, Kop y Dios ke te crew. 
Manifestación "contra la crisis del capital, soberanía nacional" 
La mobilización soberanista y de izquierda partió a la 13 horas de la puerta Faxeira. Además del apoyo unánime de las organizaciones de la fragmentada izquierda independentista y/o autodeterminista galega (NÓS-UP, MpB, FPG, PCPG, CV y EI), entidades y colectivos sociales diversos participárom en la marcha, reclamando una huelga general nacional y umha salida anticapitalista a la crisis del capital. La defensa del idioma fue otro de los temas recurrentes en las reivindicaciones. 
Tras recorrer las principales calles de la capital, los centenares de participantes enchêrom la plaza del toural, en la zona monumental de Compostela, donde Berta Lopes Permui, Charo Lopes y Laura Bugalho se dirigieron a la personas participantes. 
De manera provocatória, cadenas de policías bloqueárom durante todo el tiempo que duró el acto político los accesos a la plaza. Las y los manifestantes mostrárom un clamoroso repúdio a la presencia de las fuerzas represivas, que finalmente optárom por nom intervenir. 
Fueron leídas adesiones de organizaciones vascas, catalanas, castellanas, portuguesas, bretonas, ecuatorianas y de la Coordinadora Continental Bolivariana (CCB). 
El acto fue concluido con el canto colectivo del Himno Nacional Galego. 
Las actividades continuaron a la tarde en el parque de Belvis, con una comida, juegos para niños, presentación de libros, deportes y otros eventos. 
| Paypal (seguro y permite diferentes formas de pago) | |
| Microdonación de 2 euros | Donación de importe libre |




#1.- ADIANTE BNG
CASTAFIOERE|26-07-2009 09:05
a manifa do BNG: 30.000 cidadans galegos pola soberania nacional GALEGA e contra o abuso da crise capitalista
Valoración: 16
| Avisar provocación
#3
BiNGo|26-07-2009 10:42
#1 ¿Este ano non falaron de crear un corpo policial galego (unha solución para emprego que diría alguns...)?
Valoración: 14
| Avisar provocación
#4
26-07-2009 10:49
Des de Països Catalans, ànims als companys de Galiza en la seva lluita per la independendència i el socialisme. Si us colpegen, si carreguen, si volen disoldre les vostres manifestacions... és perquè no us volen al carrer, doncs dues tasses.
NA GALIZA EM GALEGO!
VIVA GALIZA CEIVE E SOCIALISTA!
Valoración: 10
| Avisar provocación
#5.- menos lobos, BNG
galego|26-07-2009 12:27
30.000 na máni do BNG? tu alucinas.
Na Quintana nom caberiam, e menos com o palco esse que ocupa 1/4 da praça, que nem sequer enchestes. Vamos deixá-lo em 8.000 pessoas (que já nom está nada mal), reclamando mais quartéis da guarda civil e um novo estatuto de autonomia. Como bons aspirantes a burgueses, entre as delegaçons convidadas: Convergencia i Unió e PNV.
Valoración: 5
| Avisar provocación
#6.- ¡Castilla con Galiza!
26-07-2009 15:48
Desde Madrid, mucho ánimo a lxs compañerxs galegxs en su lucha por la independencia y el socialismo.
¡Na Galiza em galego!
¡Viva a nazon de Breogan!
¡Viva Galiza ceive e socialista!
 
Valoración: 6
| Avisar provocación
#8.- Un lixeiro apunte
IOEFF|26-07-2009 19:51
Unha vez mais volveuse a demostrar que evitaando os personalismos e desterrando os infatilismos somos capaces de xuntarnos e facer forza sen matarnos entre nos, agora iso si un pequeno apunte sobre a noticia Causa galiza non e exclusivamente un frente independentista ou autodeterminista, e un frente de esquerdas da esquerda soberanista, de hay que esten Partidos como o PCPG partido comunista de tendencia marxista-leninista, ou a xente de corrente vermella. unha aperta
Valoración: -21
| Avisar provocación
#9
26-07-2009 21:21
8, el PCPG no es tambien independentista (a parte de comunista)? de hecho, por algo será que no está dentro el PCPE. Y en todo caso, el denominador común no es que todos los sectores participantes en CG estan por la autodeterminación de Galiza? y no es tambien cierto que las fuerzas nítidamente independentistas (FPG, NOS-UP, AMI, EI) son mucha mas mayoritarias, siendo CV una organización testimonial en cuanto a número de militantes. Pues CG és independentista entanto que la gran mayoría de la gente que participa lo es.
  ES como IU. En Catalunya, algunos sectores que forman EUiA, especialmente la gente vinculada al PCC, son independentistas. Pero la gran mayoría de gente de EUiA y de IU estan por la III República española. Por tanto, IU no es solo una organización que se proclama de izquierdas, es una organización republicana española por que así lo atestigua la mayoría.
No nos vendas las excepciones (CV,...) como reglas.
Salutacions des de Països Catalans.
Valoración: 19
| Avisar provocación
#10.- al numero 9
IOEFF|26-07-2009 23:32
Mira rapas en primeiro lugar eu tamen formo parte de causa galiza polo cal o comentario non busca polemica simplemente afirmar iso que causa galiza non e un frente de forzas independentistas, se non mais ben de forzas de esquerdas e soberanistas. Sobre o de PCPG e Corrente vermella , como forzas comunistas cada unha dende a sua corrente defenden o dereito de autodeterminacion dos pobos, pois e un dos principios basicos do marxismo, iso non significa que sexan nin nacionalistas nin independentistas simplemente iso COMUNISTAS, sobre o do PCPE non fales do que non sepas anda, e non andes tan a defensiva sen motivos, e menos reitero sin saber nin sequera de lonxe por onde van os tiros.
Valoración: -13
| Avisar provocación
#11
26-07-2009 23:50
Pois concordo con 9, CG é unha alianza de forzas nidiamente independentista e autodeterminista pola súa composición maioritaria e pola sua linha. E ASÍ DEBE DEFENDERSE E APRESENTARSE SEN COMPLEXOS, nen adornarse con siglas testimuñais que nada representan e NON PODEN NEN DEBEN DESVIRTUAR  eses plantexamentos claros pola independencia da nosa nazón.
Valoración: 19
| Avisar provocación
#12
27-07-2009 00:15
IOEFF, no ando a la defensiva, eres tu el que lo hace. Galiza no es mi país, y tu seguro que conoces mucho mejor la situación, eso no lo ponía en duda.
Simplemente decía que Causa Galiza es, a efectos prácticos, una plataforma independentista, mas que nada por correlación de fuerzas. Si el PCPG i CV supusieran el 40% de la gente que se mobiliza, entonces estaríamos hablando de alianza entre independentistas y no independentistas. Pero si CV és tan testimonial como Corrent Roig en el Principat, que quieres que te diga... las cosas como son, y repito, no digo que no haya no-independentistas en Causa Galiza, pero no pretendas hacer pasar la excepción por norma, la minoria absoluta por la mayoría.
Valoración: 20
| Avisar provocación
#13
27-07-2009 00:18
Pensamentos como o teu numero once son os que provocaron no seu diaa o fracaso de bases democraticas galegas , e impediron o crecemento de Causa Galiza os ultimos anos, agora que por fin a FPG entra dunha maneira mas comprometida , e ademais unense a xente de movemento pola base, non andemos de novo facendo definicions partidarias que o unico que favorecen e outra vez a vez a division. Mais tendo en conta que precisamente sen unha das forzas que ti chamas testimuñal foi unha das prepursoras de causa galiza mais firme, e sen dubida peza clave pola sua poltica de mediacion e conciliacion entre todas as forzas.
  Non cometamos o erro outra vez de caer en definicions partidistas de Causa Galiza que a naide benefician salvo a catro "puristas", por que cada un aporta a causa galiza o que pode, e o mellor das suas ideas.
Valoración: -16
| Avisar provocación
#14
27-07-2009 00:32
Valoración: 21
| Avisar provocación
#15
27-07-2009 04:40
Concordo contigo, 14, o travestismo ideolóxico ten feito dano abondo á Patria. Non digo que C.G. deba de pedir a retirada dos non independentistas, mais non sería mala cousa que estes se replantexaran honestamente a súa permanencia. De feito a sigla do PCPG ten resoancias claramente españoleiras que lle veñen da súa orixe como "organización territorial" (!!) que foi dun partido español. Detalles así son causa de confusión e desconfianza.
Valoración: 14
| Avisar provocación
#16.- UNIDADE
Alicaido|27-07-2009 11:43
Causa Galiza é un proxecto precioso na sua concepción, máis é unha pena que na practica, no día a día, pesen máis os intereses partidistas e as practicas sectarias, que a verdadeira defensa da Galiza. Falamos de UNIDADE  e AMI e BRIGA convocan actos por separado. Será esto o que entenden por independentistas? Causa Galiza existe, de momento, porque as "direccións" de varias orgaizacións, asi o queren, na practica só facemos  dous actos ao ano. O 6 de Decembro e o 25 de Xullo.O resto do ano nin nos saudamos uns a outros. E como sempre, mostra das ganas de facer algo pola nosa terra, temos que aturar as "calenturas dialecticas" dalguns. Causa Galiza ten como obxectivo principal o recoñecemento do dereito de Autodeterminación do pobo galego. Unha vez conquistado este dereito xa faleremos de independencia, republica federal, confederación, reino galego, etc. E non quero entrar na representación das distintas forzas que integran Causa Galiza, porque todos e todas sabemolo, non si? Outra cousa é utilizar esta "calentura dialectica" para dividir. SEGUE. . . . . .
Valoración: -2
| Avisar provocación
#17
ALICAIDAO|27-07-2009 11:52
CONTINUO. . . . O gran problema de Causa Galiza, o que seria a esquerda do BNG (por chamarnos dun xeito politicamente correcto) é  que facemos o mesmo que decimos repudiar na dereita: FALAMOS DUN XEITO E ACTUAMOS DOUTRO. Criticamos fondamente ao BNG e as orgaizacións do seu entorno e dempois imos tras eles como "cordeiriños", en todo tipo de loitas e movilizacións: defensa da lingua, sindicalismo, movemento social, etc. E eu son moi conscente de que o BNG ten cousas criticables, máis como decia Castelao "A obra (GALIZA) esta sen rematar e nela temos cabida todas e todos" (a frase non é literal). Si traballamos pola Galiza, temos dereito, e obligación, de facer critica constructiva, máis si so miramos . . . . . . .
VIVA GALIZA CEIBE E COMUNISTA.
Unha petición: non critiquedes esta reflexión pola ortografia, plantexade alternativas.
Valoración: 1
| Avisar provocación
#18
27-07-2009 13:51
Para mín a alternativa será unha frente común que abranguera a todos os sectores da esquerda existentes na Galiza en torno a un programa de mínimos, e que se movera nas localidades, bairros e aldeas todos os días e non nas datas sinaladas, onde puidera entrar calquera formación política ou colectivo social, organizados nas localidades en asembleas democráticas de base,  que estivera por
a loita contra o paro e a precariedade
contra todo xeito de discriminación racial, de xénero ets
polo desenvolvimento sostible
pola defensa do sector publico frente ás privatizacions
polo dereito de Autodeterminación
contra todas as formas de represión do estado
pola Republica
pola paz e contra as guerraqs imperialistas
a solidariedade con todas as loitas dos pobos e os traballadores do mundo
Valoración: 37
| Avisar provocación
#19
27-07-2009 14:29
18, para mi la Republica (entiendo que española) no es ningún punto mínimo. Al contrario, segrega una gran parte de la izquierda gallega.
Por el contrario, no hay que luchar por el derecho a la autodeterminación, igual que no hay que luchar por el derecho al cambio social. Hay que luchar por la autodeterminación directamente, por la independencia, igual que hay que luchar por el socialismo.
Valoración: -4
| Avisar provocación
#20.- Aclaración
galego|27-07-2009 14:41
Corriente Roja  y su sucursal Corrente Vermella -traducción al galego del nombre español-  es un partido de ámbito estatal que dice reivindicar el derecho de autodeterminación pero no lo hace en su práctica, ya que esto exigiría en primer lugar la total soberanía organizativa.
Corrente Vermella, al igual que hace en otros lugares del Estado, se limita a "acoplarse" al movimiento autodeterminista porque si no su posición de marginalidad que ya es bien grande sería inasumible (¿Que podría esperar un partido de ámbito estatal en Galiza si no se "acoplase" de alguna manera al movimiento independentista?).
Esta es la realidad. Por lo demás, CV no representa nada en Galiza, no tiene ninguna presencia social y su existencia formal se basa principalmente en el apoyo exterior que le ofrece ser una fuerza estatal y en su política de "arrimarse" sin realmente ser parte de.
Lo del PCPG es otra cuestión bien distinta, al menos porque es un partido no-españolista que rompió sus lazos orgánicos con  su antigua nave nodriza en Madrid. El PCPG es un partido nacional galego. No es una sucursal de un partido estatal. La diferencia es sustancial. De hecho, la existencia de Comunistas da Galiza-PCPE parece poner las cosas aún más claras sobre este tema...
Valoración: 6
| Avisar provocación
#21.- Aclaración
galego|27-07-2009 14:49
Corriente Roja  y su sucursal Corrente Vermella -traducción al galego del nombre español-  es un partido de ámbito estatal que dice reivindicar el derecho de autodeterminación pero no lo hace en su práctica, ya que esto exigiría en primer lugar la total soberanía organizativa.
Corrente Vermella, al igual que hace en otros lugares del Estado, se limita a "acoplarse" al movimiento autodeterminista porque si no su posición de marginalidad que ya es bien grande sería inasumible (¿Que podría esperar un partido de ámbito estatal en Galiza si no se "acoplase" de alguna manera al movimiento independentista?).
Esta es la realidad. Por lo demás, CV no representa nada en Galiza, no tiene ninguna presencia social y su existencia formal se basa principalmente en el apoyo exterior que le ofrece ser una fuerza estatal y en su política de "arrimarse" sin realmente ser parte de.
Lo del PCPG es otra cuestión bien distinta, al menos porque es un partido no-españolista que rompió sus lazos orgánicos con  su antigua nave nodriza en Madrid. El PCPG es un partido nacional galego. No es una sucursal de un partido estatal. La diferencia es sustancial. De hecho, la existencia de Comunistas da Galiza-PCPE parece poner las cosas aún más claras sobre este tema...
Valoración: -1
| Avisar provocación
#23
27-07-2009 23:25
Ao 18: monárquicx non podes ser, compañeirx, por eso  penso que a loita pola república tamén te convoca a tí. Pois a Galiza non ten rei,  ¡pero de facto  está a manter a casa real cos cartos dos seus contribuintes! Eu creo que desde o actual escenario se pode falar de independencia, mais só falar dela,  invocala como un exorcismo.   Implementa-la autodeterminación sería mais doado desde un marco republicano de carácter confederal a partir do cal cada pobo, o pobo galego entendido como as clases traballadoras do pobo galego, podermos escoller que forma político institucional lle damos ao noso  proprio proxecto
Valoración: 31
| Avisar provocación
#24
27-07-2009 23:29
perdoa, esto iba dirixido á compañeirx19
Valoración: 0
| Avisar provocación
#25.- Hai moito que milhorar...
GZlivre!|28-07-2009 09:56
...mais já imos polo bom caminho.
Polo de agora soio vam 3 anos, e temos que andar vagarinho porque a unidade de acçom (alomenos  no día da patria) segue sendo fraca. Pero o facto de conseguir que nos manifestemos todos baixo umha única palavra de ordem já é um bom passo adiante. Parez-me tambem que o jantar de irmandade, assim coma a ideia dos jogos e demais propostas festivas para a tarde do 25 foi umha ideia moito boa.
"El roce hace el cariño" e todo-los independentistas estamos condeados a entender-nos. Já nom todos os da Galiza, senom inclusive todo-los do estado espanhol. E aprender a luitar e festejar juntos é um bom comezo.
A pena é que pequenos enfrontamentos pasados (e nom tanto) nos obriguem a ir tam amodo, com tanto tento. Quando cecais precisabamos dar-lhe um pulo forte já!
Os tempos ainda nom som chegados, pero ham de chegar algum día. Sigamos a dar passos adiante, ainda que seja moi paseninho. Vale máis ir de vagar que dar passos atrás outra vez.
Adiante Causa Galiza!!!
Viva Galiza Ceive e Sozialista!!!
Valoración: 0
| Avisar provocación
#26
28-07-2009 10:39
19, el problema es que tu me das UNA receta y la quieres vender como LA receta.
Nos quieres hacer pasar a todos por tontos útiles y que luchemos por una República confederal española (a falta cada vez mas de gente que quiera ese proyecto), como conditio sine qua non para conseguir la independencia.
Pero yo creo que podemos pasar directamente (si es que algun día ganamos) de el actual estado monarquico a la independencia, o como mínimo estamos ams cerca. Vaya, eso es lo que la Izquierda Abertzale i los soberanistas catalanes vienen demostrando en 40 años de """"""democracia""""
Acualmente veo mas factible (dentro de la lejanía) la independencia que lo que tu dices, mas que nada por el apoyo social que genera cada opción (la República que tu planteas no la quiere ni el 1% de ningun pueblo).
Valoración: -12
| Avisar provocación
#27
28-07-2009 12:51
Verás, compa 26. Eu non extendo receitas porque sería intrusismo profesional, e menos as vendo porque estou por unha sanidade pública  e de calidade. En canto a "tontos", lonxe da miña liña política e persoal tratar de parvos aos meus compañeiros de loita. UTILES sí que poderíamos sermos tod@s, a un proxecto que nos unira en vez de separarnos e que servira para SUMAR forzas. Cousa moi necesaria porque na Galiza, o desenvolvimento organizativo tanto das opcións que traballan pola independencia  como das que o fan  plantexando distintas formas de marco republicano (federal, r.confederal, confederación de republicas, etc) é máis ben MODESTO como testemuñan os resultados electorais. E parvos somos, e engado, estamos a traballar para o enimigo, se poñemos por diante as nosas diferencias mentres as loitas obreiras e populares levan hostias  mesmo no D"N"I.
SEGUE
Valoración: 23
| Avisar provocación
#28
28-07-2009 12:53
CONTINUA O 27
Teremos que ser quen de unificar loitas parciais, sectoriais e locais en torno a un programa de mínimos, nun momento en qu TODOS os nosos dereitos, nacionais, sociais, laborais, están en franco retroceso frente a ofensiva do bloque dominante  organizado e unificado  non só no ámbito estatal  senon mundial, e moi nomeadamente no escenario da construcción imperialista europea no que a UE do capital a través do Tratado de Lisboa  serven ao obxectivo de que o capital saia da crise facéndonola pagar ás traballadorxs. e de garantir a reproducción ampliada do capital xerando para o noso pobo condicións de merda: flexiseguridade, paro, precarización extrema, contartación individual, "liberalización" dos servizos, boloña........un saudo
E engadir que se o noso traballo conxunto é posible e se desenvolve en harmonía nas diferentes plataformas e  colectivos  antiimperialistas, de solidariedade, de defensa da terra etc, tamén sería posible e desexabel unificar esas loitas parciais para xuntos podr mudar a actual relación de forzas, que  non nos é favorábel. Tí non és galego pero sentirías falar de Feijóo. 
Valoración: 22
| Avisar provocación